Hoe werkt het?

Hoe werkt het?

Discussies met klanten vermijden? Voeg je algemene voorwaarden toe aan jouw facturen.

Vaak worden aan het begin van een trainingsperiode met een (nieuwe) klant enkele afspraken gemaakt. Al te vaak worden deze mondeling overgemaakt en ter goeder trouw gaan beide partijen akkoord. Maar op een dag kan dan de discussie ontstaan:

  • de klant annuleert te laat zijn training
  • het abonnement is verlopen
  • ...

Als deze afspraken mondeling gemaakt werden dan kan je deze afspraken moeilijk gaan bewijzen.

Voeg daarom jouw eigen algemene voorwaarden toe aan al jouw facturen. Daarbij plaats je alle regels en afspraken netjes onder elkaar. Vermeld hierin dat de klant akkoord gaat met deze voorwaarden zodra die de factuur betaalt. 

Hoe voer je de algemene voorwaarden toe aan jouw facturen? Volg onderstaande stappen en het is meteen gebeurd.

               00000000000000000000000000000000000

 

Stap 1: Vanop de overzichtspagina ga je naar "facturen" 

Stap 2: ga naar instellingen.

Stap 3: ga naar het tekstvak van de algemene voorwaarden en schrijf jouw voorwaarden neer. Als je klaar bent vergeet dan niet met de muis buiten de kader te klikken om op te slaan.