Hoe werkt het?

Hoe werkt het?

Hoe kan ik een e-mail op een later tijdstip automatisch laten verzenden?

Je wilt als trainer jouw klanten zo actief mogelijk ondersteunen. Ze moeten het gevoel hebben dat je echt betrokken bent met hun doelen. Zelfs als je het heel druk hebt of op reis bent en dus geen tijd hebt om snel een mailtje te sturen.

Daarom is het handig dat je het een en ander op voorhand kan inplannen zodanig dat je jouw klanten ALTIJD contacteert, ookal heb je er zelf geen tijd of aandacht voor op dat moment.

Hieronder leer je hoe je eenvoudig e-mail berichten kunt versturen naar klanten op een tijdstip in de toekomst.

                

 

Stap 1: Vanop de overzichtspagina ga je naar "mailen"

 

 

Stap 2: duid als eerste de klant(en) aan naar wie je de e-mail wilt verzenden. Je kan meteen naar iedereen sturen of een volledige cluster aanduiden.
Stap 3: Schrijf jouw e-mail en duid vervolgens datum en uur aan waarop je dit bericht wilt verzenden.

 

 

Stap 4: Klik onderaan op "boodschap verzenden". Dit bericht wordt bij de "ingeplande berichten" geplaatst.

 

Stap 5: Wil je dit bericht toch nog bewerken of verwijderen, dan kan je bovenaan naar "ingeplande berichten" gaan kijken en jouw e-mail zo nodig aanpassen.