Hoe werkt het?

Hoe werkt het?

Hoe plaats ik een klant naar/terug uit mijn geschiedenis?

Als je graag een duidelijk overzicht bewaart tussen de actieve klanten en de niet actieve klanten dan heb je twee mogelijkheden. Ofwel groepeer je deze klanten in clusters ofwel verplaats je de niet actieve klanten naar jouw geschiedenis.

Klanten die in de geschiedenis staan verdwijnen van jouw dashboard en worden op non actief geplaatst. Als je de map geschiedenis gaat bezoeken kan je wél nog alle informatie van deze klanten raadplegen. Een klant die zijn of haar abonnement wilt heropstarten kan je van uit de geschiedenis terugplaatsen naar jouw klantenoverzicht.

               00000000000000000000000000000000000

 

Stap 1: Vanop de overzichtspagina ga je naar "klantenzone"

 

 

Stap 2: Selecteer de klanten die je naar de geschiedenis wenst te verplaatsen

Stap 3: klik rechtsboven op het pijltje naast de "meer"-knop en selecteer "verplaats naar de geschiedenis".
 

 

Stap 4: Neem een kijkje in de geschiedenis door links bovenaan op "geschiedenis" te klikken

 

Stap 5: Om een klant definitief te verwijderen of terug te plaatsen dien je de klant(en) te selecteren en onderaan op "verwijderen" of "terugplaatsen" te klikken. LET OP: een klant kan je enkel terugplaatsen als de ingestelde einddatum voor die klant nog niet voorbij is. Is dit wel het geval? Pas dan de einddatum aan.
00000000000000000000000000000000000000000000000